جزیره پوکت از بهترین و بزرگترین سواحل دیدنی تایلند است و امروزه تبدیل به یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در دنیا است. پوکت به خاطر موقعیت جغرافیایی که دارد در منطقه گرمسیری واقع شده است. این جزیره در ماه می تا نوامبر باران های فراوانی را تجربه می کند اگر چه در این ماه ها هوا آفتابی نیز خواهد بود. بهترین زمان سفر به این جزیره دسامبر تا ماه مارس است که هوا رطوبت کمتری دارد.

فی فی در پوکت

می توان گفت تایلند آنقد جاذبه گردشگری دارد که زمان سفر به تایلند بین انتخاب آنها به سختی می توانید تصمیم بگیرید. جزیره فی فی در پوکت از جاذبه هایی است که حتما فرصت دیدن آن را از دست ندهید و این جزیره از زیباترین جاذبه های گردشگری تایلند در تور پوکت است.

تور پوکت

سینما و بولینگ در پوکت

در سالن BIG C یا Jungceylon پوکت ، می توانید بولینگ بازی کنید یا فیلم ببینید و یا هر دو! در سینمای SFX این سالن ، آخرین فیلم های هالیوودی نمایش داده می شوند و علاوه براین، رستوران ها و فست فودهای زیادی هم با قیمت مناسب در آن مستقر هستند.

غذاهای معروف پوکت

تام یام گونگ : مخلوطی از میگو و سوپ شور است که از بهترین غذاهای تایلندی است. مهمترین بخش این غذا سوپ آن است که از شیره نارگیل ، قارچ ، گیاهان ، فلفل قرمز و سایر ادویه جات تهیه می شود.این غذا تند است و اگر به غذاهای تند علاقه ندارید تست این غذا پیشنهاد نمی شود.

نودل می هوکین : این غذا از نودل های برشته شده و میگو تهیه می شود.نودل ها با تکه های میگو، تخم مرغ ، گوشت قرمز ، جوانه لوبیا و هشت پا از مواد اصلی این غذا است.
کاری ماسامان : طعم این غذا با شیرینی شیره نارگیل و ترشی آبلیمو و طعم سبزی ریحان و گوجه و بادام زمینی بسیار غافلگیر کننده است. همچنین به این مواد گوشت گاو ، ماهی نیز ممکن است افزوده شود.
پرپیا : اسپرینگ رول های خوش طعم تایلند که طعم آن از پیچیدن خمیر به دور گوشت ، میگو ، سبزی ها ، نودل برنجی و شیرینی های ترد ایجاد می شود.
پنکیک روتی : این پنکک دارای مواد داخلی که از ترکیب میوه هاست و لایه رویی آن که آرد ، تخم مرغ و شیر غلیظ شده و شکر و نمک شامل می شود تهیه می شود.

تور پوکت ارزان

قایق سواری در تور پوکت

قایق سواری در تنداب پوکت از بهترین سرگرمی های این جزیره به شمار می رود. قایق سواری و عبور از مسیر 4 کیلومتری که از میان جنگل است تجربه خوبی در سفر با تور پوکت خواهد بود.

تجربه کلاسهای آشپزی در تایلند

در این کلاس ها می توانید غذای تایلندی را درست کنید. جالب اینجاست که شما می توانید در یک جلسه غذاهای تایلندی را یادبگیرید و علاوه برا آن سرگرم نیز خواهید شد. با سرآشپز می توانید به خرید بروید ، مواد اولیه را تحت نظارت او آماده کنید و در نهایت گواهینامه دوره را دریافت کنید.

آشپزی در تور پوکت

رزرو تور پوکت

یکی از سایت های معتبر که دارای پنل جامع رزرواسیون است سایت سه کلیک است . در این سایت می توانید با بهترین قیمت تور مورد نظر خود را انتخاب و اقدام به خرید آن کنید. با طی کردن چند مرحله و به سادگی رزرو خود را به صورت آنلاین انجام دهید.