قبل از رفتن به تپه مونجوئیک بارسلونا ، piazzas در رم یک لیست مهم برای انجام کار بین شما و تعطیلات اروپایی شما قرار دارد. ممکن است تدارکات مربوط به برنامه ریزی سفر به کمی خسته کننده باشد، اما هرچه شما آماده تر باشید، شانس شما برای داشتن سفری که مطابق انتظارات شما باشد، بیشتر خواهد شد. به همین دلیل مهم است که قبل از عزیمت به اروپا برای سفر خود برنامه ریزی کنید.
راهنمای زیر چگونگی برنامه ریزی سفر به اروپا را در چند مرحله ساده توضیح می دهد ، بنابراین می توانید زمان کمتری را صرف نگرانی در مورد سفر خود کنید .

مدارک خود را بررسی کنید

اگر پاسپورت ندارید 4 تا 6 هفته طول میکشد تا از زمان درخواست شما بتوانید پاسپورت خود را دریافت کنید . تاریخ انقضا پاسپورت خود را بررسی کنید . برخی کشورها گذرنامه شما را تا 6 ماه بعد از پایان سفر شما معتبر می دانند.
مسافران ایالات متحده باید علاوه بر گذرنامه ، دارای ویزاهای معتبر باشند. اخذ ویزا یک فرآیند پیچیده است که می تواند هفته ها طول بکشد بنابرین برای اخذ ویزا زودتر دست به کار شوید.

بودجه مالی خود را برای سفر مشخص کنید

هنگام برنامه ریزی برای رزرو تور اروپا قبل از هر کاری میزان بودجه خود برای سفر را مشخص کنید حتی اگر تاریخ سفر و یا برنامه سفر را دقیق بدانید.
اگر به دنبال رزرو تور اروپا ارزان قیمت هستید بعضی از مقصد ها به طور کلی ارزان تر از سایرین هستند ، اما راه هایی برای صرفه جویی در همه جا وجود دارد: سفر در فصل غیر تعطیل ، انتخاب اقامتگاه بر اساس بودجه ، برنامه ریزی یک سفر کوتاه تر.
به عنوان مثال ، لندن یک شهر گران است ، اما بسیاری از ارائه دهندگان سفر و خطوط هوایی بسته های مقرون به صرفه مسافرتی را به این شهر ارائه می دهند ، و پیدا کردن آژانس های ارائه دهنده تور لندن ، به ویژه در زمستان کار سختی نیست.

برای رزرو بلیط هواپیما اروپا ارزان اقدام کنید

زمانی که مقصد سفر و بودجه خود را تعیین کردید نوبت به رزرو بلیط هواپیما می رسد. از آنجا که احتمالاً بلیط هواپیما گرانترین بخش سفر شما خواهد بود ، قبل از هر چیز دیگری آن را رزرو کنید. برای رزرو تور و خرید بلیط ارزان می توانید از طریق سایت سه کلیک اقدام کنید.

بهترین زمان برای رفتن به تور اروپا

هر فصلی از اروپا جذابیت های خود را دارد . شما می توانید با توجه به برنامه کاری خود و تعطیلات کاریتان برای سفر به اروپا برنامه ریزی کنید. فصل پرگردشگر در اروپا نیمه‌های ژوئن تا آگوست، و فصل نیمه‌خلوت ازآوریل تا نیمه ژوئن و سپتامبر تا اکتبر و فصل کم ‌گردشگراز ماه نوامبر تا مارس می باشد.