اروپا با جاذبه های زیادی که دارد به یک قطب گردشگری تبدیل شده است که بسیاری از افراد علاقمند هستند حتی برای یکبار هم که شده به اروپا سفر کنند و حتی افرادی هم که به کشورهای اروپایی سفر کردند تمایل دارند که بارها تور اروپا را تجربه کنند. قصد داریم در این مقاله از تور اروپا به شما اطلاعاتی ارائه دهیم که قبل از سفر به اروپا اطلاعات خودتان را کامل کنید و تجربه خوبی را از این سفر به دست بیاورید.

سفر به اروپا

اگر مقصد سفرتان اروپاست باید به شما بگوییم که بهترین انتخاب را داشته اید چرا که تو اروپا با جاذبه های گردشگری و جاذبه های تاریخی که دارد تمام چیزی که شما از سفر می خواهید را دارد. کشورهای اروپایی علاوه بر جاذبه های گردشگری، دارای مراکز خریدی است که می تواند محل مناسبی برای خرید شما باشد و شما می توانید از مراکز خریدی که در قاره اروپا وجود دارد دیدن کرده و خریدهای خود را از آنها انجام دهید. قاره اروپا در سال های اخیر پیشرفت های صنعتی بسیار زیادی کرده است و به همین دلیل شما در سفر به اروپا می توانید از پیشرفت های صنعتی آنها نیز بازدید کرده و در نمایشگاه های صنعتی آنها شرکت کنید.   

رزرو بلیط هواپیما به مقصد کشورهای اروپایی

اگر قصد خرید بلیط هواپیما دارید یکی از سایت های معتبر در این حوزه سایت سه کلیک است که بهترین نرخ های پروازی را ارائه می دهد. پنل رزرو سایت سه کلیک جامع ترین سامانه رزرواسیون است که بهترین و ارزان ترین قیمت ها را ارائه می دهد.
بعد از جستجو در پنل رزرواسیون و انتخاب نوع پرواز نوبت به وارد کردن اطلاعات شخصی تان می رسد و سپس باید مرحله پرداخت را طی کنید و در پایان شما می توانید بلیط پرواز خود را دانلود نمائید.

جذابیت های اروپا

تاریخ چند هزارساله یونان و رم باستان ، وقوع انقلاب های متعدد در فرانسه و دیگر موارد تاریخی در اروپا باعث شده که این کشور از لحاظ تاریخی نیز جذابیت های خاص خود را داشته باشد. اکثر کسانی که نسبت به خرید تور اروپا اقدام می کنند، این قاره را به عنوان مرکزی برای گردشگری طبیعی و تاریخی می دانند. اروپا در واقع تشکیل شده از چند کشور است که هر کدام تاریخ و جذابیت های خاص خود را دارند. در صورتی که هنوز خرید آنلاین تور اروپا را انجام نداده اید و به دنبال مقصدی مناسب برای گردشگری می باشید، اروپا می تواند گزینه ای کاملا مناسب برای شما به شمار رود. تورهای قاره سبز می تواند گزینه ای باشد تا کودکان خود را به گردشگری ببرید و همچنین لحظاتی خوش را داشته باشید. برخی از جاذبه های این کشور به شرح زیرمی باشد :

  • ونیز، شهری بر روی آب در کشور پیتزا
  • پاریس، شهر عشق و غذا
  • بارسلون، شهر موسیقی
  • آتن، بازگشت به چند هزار سال پیش
  • برلین، منظم و زیبا
  • آمستردام، شهر گل و دوچرخه
  • وین، شهر ساختمان های قدیمی و موسیقی

پرواز لوکس برای سفر به اروپا

اگر تجربه سفری لوکس و ارزان را نداشته اید خبر خوب این است که سایت سه کلیک برگزارکننده تورهای ارزان و قیمت مناسب و ارائه دهنده انواع بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس یکی از بهترین گزینه های پیش روش شماست. شما می توانید تجربه پروازی آسان با استفاده از کلاس های پروازی فرست کلاس داشته باشید که این کلاس پروازی با کیفیت ترین خدمات را به مسافران ارائه می دهد البته باید به این نکته توجه داشته باشید که قیمت این کلاس پروازی به دلیل ارائه امکانات بیشتر از جمله سرو غذای داغ  بیشتر از سایر کلاس هاست .

مراکز خرید اروپا

یکی از مراکز خرید معروف اروپا لافایت است که در شر پاریس در کشور فرانسه است . این مرکز با 10 طبقه سالانه در آن نمایشگاه های متفاوتی برگزار می شود . یکی از معروف ترین گالری های شهر میلان ، گالری ویکتوریا امانوئل است . در این گالری انواع محصولات آرایشی و بهداشتی و محصولات با کیفیت و لوکس  عرضه می شود. مرکز خرید هارودز یکی دیگر از مراکز خرید لندن است که یک فروشگاه بزرگ در این شهر است که سالانه میلیون ها مشتری از آن خرید میکنند.