کانادا یکی از مقاصد گردشگری جهان است که سالانه میلیون ها نفر به این کشور سفر می کنند. قصد داریم اطلاعاتی درباره کشور کانادا در اختیار شما بگذاریم تا بتوانید هزینه های سفر خود را کاهش دهید و سفری راحت و آسوده را تجربه کنید. قطعا سفر به کانادا و خرید تور کانادا می تواند تجربه ای تکرار نشدنی باشد که نباید آن را از دست داد. کانادا به عنوان یک مستعمره انگلیس ساختمان ها و عمارت های بسیار زیادی دارد که بازدید از آنها می تواند بسیار جالب باشد. شاید بدانید که این کشور با وجود اعلام استقلالی که در قرن 18 داشته است اما همچنان ملکه الیزابت دوم شخص اول آن به شمار می رود و به عنوان تنها کسی شناخته می شود که می تواند قوانین این کشور را شخصا تعیین نماید و همچنین در شهر اتاوا (پایتخت سیاسی کانادا) نماینده ای دارد. پس می توان گفت که کانادا نه تنها از لحاظ جاذبه های طبیعی غنی است، بلکه از نظر جاذبه های تاریخی و فرهنگی نیز جای بسیار دیدنی به شمار می رود و شهرهای بزرگ و پیشرفته آن می تواند مقصد مناسبی برای تعطیلات بعدی شما باشد.

جاذبه های گردشگری کانادا

کانادا یکی از پرجاذبه ترین کشورهاست. از جاذبه های گردشگری که در تور کانادا می توان به آن اشاره کردآبشار نیاگارا، پارک ملی بنف، برج سی ان، کبک قدیم ، ویسلر، ساختمان پارلمان در اتاوا، سنت جان سیگنال هیل، مونترال قدیمی، مهاجرت خرس قطبی در منیتوبا، خلیج کوچک فاندی، پارک ملی گروس مورن، کلگری استمپید ، آبشار نیاگارا ، پارک ملی بنف و کوه های راکی ، برج CN در شهر تورنتو ، کبک قدیم ، ویسلر ، ساختمان پارلمان اتاوا و... اشاره کرد. با یک برنامه ریزی درست و درخواست راهنمایی از تور لیدران می توانید بهترین سفر را در کانادا تجربه کنید.

خرید تور کانادا به صرفه تر است

روش خرید آنلاین تور به صرفه تر و سریع تر است. با توجه به اینکه آژانس های گردشگری رزرو هتل و خدمات را به صورت گروهی تهیه می کنند خرید از طریق آژانس ها به صرفه تر است چرا آژانس ها با تخفیف بیشتری خدمات را تهیه می کنند . همچنین خرید تور لحظه آخری کانادا به صرفه تر است و گاها قیمت آن به نصف کاهش می یابد. این امر به دلیل ارزان شدن قیمت بلیط هواپیماها و هتل ها است و می تواند تاثیر بسیار زیادی بر کم شدن هزینه های تور داشته باشد.

صنعت گردشگری کانادا

دولت کانادا بهترین خدمات را به گردشگران ارائه می دهد. مردم کانادا نیز مردمی مهمان نواز هستند که این خود دلیلی است بر موفقیت و قدرت صنعت گردشگری در کشور کانادا. شما با سفر کردن به کشور کانادا متوجه خواهید شد که این کشور یکی از بهترین مقاصد گردشگری در جهان است و ارزش سفر کردن و تجربه حضور در جاذبه های آن وجود دارد. کشور کانادا یکی از موفق ترین کشورها در زمینه توریست است .
از مهمترین جاذبه های گردشگری این کشور می توان به جاذبه های طبیعی، شهرهای بزرگ و مدرن که تفریحات بسیار مهیجی را ارائه می دهند و وجود جاذبه های تاریخی، سیاسی اشاره نمود
.

مراکز خرید در کانادا

یکی از نکاتی که همواره مورد توجه افراد در تورهای مختلف بوده است، چگونگی خرید و مراکز خرید آن می باشد که در آن کشور موجود است. لذا در تور کانادا افراد می‌توانند از مراکز خرید بسیاری که در کانادا موجود می باشد خریدهای خود را صورت داده و سوغاتی هایی را برای آشنایان و دوستان خود خریداری نمایند. از مهم ترین مراکز خریدی که در کانادا به چشم می خورد، می توان به شروی گاردنز، بازار سنت لورنس، پث، یورک دیل، اسکوئر وان و ... اشاره کرد. لذا از ویژگی‌هایی که دلتابان دارد این است که افراد می‌توانند با استفاده از تور لیدرانی که این آژانس مسافرتی در اختیار آن ها قرار می دهد، مراکز خرید این کشور را یک به یک مورد بررسی قرار داده و بهترین آن ها را برای خرید استفاده نمایند. افراد برای آن که از خرید ارزان تر و به صرفه تر بهره مند شوند، بهتر است به مراکزی بروند که تور لیدران دلتابان به آن ها معرفی می نمایند. افراد در تور کانادا می توانند به عنوان سوغاتی از این کشور لوازم و زینتی های سرخپوستی، لوازم دست ساز چوبی، زیور آلات و ... را به سوغات آورند.